Wiadomości z rynku

czwartek
26 grudnia 2024

Naczepa kurtynowa, podkontenerowa i platforma w jednym

Rozwiązania marki Wielton i Libner na Targach TransLogistica Poland
13 grudnia 2024

Cargo Master Multi to wszechstronny pojazd, dzięki zastosowaniu unikatowego systemu zsuwanego nadwozia Fot. Wielton

 
Podczas targów TransLogistica Poland po raz kolejny można było zapoznać się z rozwiązaniami marki Wielton. W dniach od 5 do 7 listopada odwiedzający halę EXPO XXI w Warszawie mogli zobaczyć wielofunkcyjny pojazd Cargo Master Multi składający się z platformy marki Wielton i zsuwanego nadwozia OpenBox C+ marki Libner Polska.

Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki TransLogistica Poland to jedno z większych wydarzeń biznesowych, które odbywa się w Europie Środkowo-Wschodniej. Wydarzenie dedykowane jest firmom związanym z branżą TSL, które użytkują lub poszukują rozwiązań w dziedzinie transportu, spedycji oraz logistyki.

Wszechstronny pojazd

Cargo Master Multi to wszechstronny pojazd, dzięki zastosowaniu unikatowego systemu zsuwanego nadwozia, składającego się z dwóch kurtyn bocznych i jednej dachowej. W zależności od aktualnych potrzeb i transportowanego ładunku, jeden produkt może pełnić trzy funkcje: naczepy kurtynowej, naczepy podkontenerowej lub platformy. Wielofunkcyjne nadwozie z możliwością pełnego otwarcia i wyposażeniem w zamki podkontenerowe zwiększa uniwersalność pojazdu i sprawia, że może znaleźć zastosowanie w transporcie wielu rodzajów towarów. Umożliwia to bezpieczny transport różnych materiałów, w tym produktów ponadgabarytowych, ładunków wymagających dużej szczelności, a także palet, napojów czy kontenerów. Do składania i rozkładania nadwozia służy mechanizm „Flip-up”. Wykorzystując jeden produkt zamiast trzech, przewoźnicy mogą zmniejszyć liczbę pojazdów a także przejazdów bez ładunku. Wpływa to na obniżenie kosztów działalności, ograniczenie zużycia paliwa, a przy tym redukcję zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery.
Zsunięcie nadwozia i zabezpieczenie go pasami po złożeniu, umożliwia przewóz kontenerów 2x20’, 1x40’ lub centralnie 1x20’. Ponadto, dzięki wykonaniu pojazdu na podwoziu typu MEGA, możliwy jest transport kontenerów morskich typu High Cube.
W przypadku potrzeby wykorzystania pojazdu jako platforma, po złożeniu zabudowy użytkownik ma do dyspozycji powierzchnię o długości 12,27 m. Dzięki temu pojazd może być wykorzystywany do transportu m.in: rur lub innych materiałów budowlanych.
– Zastosowane w Cargo Master Multi wielofunkcyjne nadwozie OpenBox C+ zaprojektowane zostało tak, aby spełniało oczekiwania najbardziej wymagających klientów – powiedział Jakub Wojciechowski, dyrektor handlowy Libner Polska Sp. z o.o. – Zdajemy sobie sprawę, że obecnie klienci szukają rozwiązań wszechstronnych, które pomogą zredukować liczbę pustych przejazdów. Zsuwane nadwozie w połączeniu z platformą wyposażoną np. w zamki kontenerowe, uchwyty mocowania ładunku czy kieszenie na słupy służące do transportu, dzięki swojej wielofunkcyjności sprawdzą się także w firmach, które borykają się z niewystarczającą liczbą kierowców zawodowych.

Specjalista od nadwozi plandekowych

Libner Polska specjalizuje się w rozwoju i konstrukcji nadwozi plandekowych. Dzięki działającej od 2008 roku w Polsce spółce Libner Polska, grupa Libner jest obecna w krajach Europy Wschodniej oraz Południowej. Lokalizacja fabryki w Kutnie, została wybrana ze względu na jej centralne położenie w Europie Wschodniej, ułatwiające kontakty handlowe i sprzedaż w tym regionie. Systemy produkowane przez Libner Polska są używane przez firmy transportowe na całym świecie. (red)
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.